- Факт здійснення оплати Абонентом за Послуги, шляхом поповнення Абонентом балансу особового рахунку відповідно до обраного Тарифного плану.
3.2. Постачальник здійснює перевірку можливості надання послуг Абоненту, після чого Абонент має право здійснити акцепт цієї публічної оферти.
3.3. У разі здійснення акцепту публічної оферти за відсутності можливості надання послуг, або якщо така можливість не була підтверджена, Договір вважається неукладеним, і Постачальник зобов'язується повернути Абоненту передплачені кошти протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати оплати.
3.4. Договір набирає чинності з дати акцепту Абонентом публічної оферти в порядку, визначеному пунктом 3.1. цього Договору, та діє протягом усього періоду підтримання позитивного балансу особового рахунку Абонентом. У разі досягнення нульового або від’ємного балансу особового рахунку Договір продовжує діяти протягом двох місяців, в тому числі і у період призупинення надання Послуг.
3.5. Договір вважається укладеним без його подальшого підписання з моменту вчинення Абонентом дій, передбачених п. 3.1. цього Договору, що свідчать про згоду Абонента дотримуватися умов Договору, без підписання його письмового примірника Сторонами.
3.6. Абонент дає згоду дотримуватися умов Договору та згоду отримувати Послуги на встановлених Постачальником умовах та оплатити їхню вартість із моменту вчинення дій, передбачених п.3.1. цього Договору в порядку, передбаченому розділом 7 цього Договору.
3.7. Укладаючи Договір, Абонент автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям Абонентом положень Договору, вартості послуг згідно обраного Тарифного плану та умов їх надання. Вся інформація щодо переліку послуг і їх вартості відповідно до обраного Тарифного плану є доступною в особистому кабінеті Абонента.
3.8. Укласти цей Договір можуть:
- фізичні особи, які мають повну цивільну дієздатність та пред’явили документ, що посвідчує особу (паспорт громадянина України, ID-картка або інший документ, передбачений законодавством України);
- фізичні особи-підприємці, які подають копії таких документів: витяг з ЄДР, довіреність (у разі укладання договору представником), копію документа, що посвідчує особу представника.
4. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
4.1. Кожна зі Сторін гарантує іншій Стороні, що вона має повну цивільну правоздатність та дієздатність, а також усі необхідні повноваження для укладення та виконання цього Договору відповідно до його умов та чинного законодавства України.
4.2. Усі умови, викладені в цій Публічній оферті, є обов’язковими для Сторін. До початку користування Послугами, Абонент зобов’язаний самостійно ознайомитися з умовами цього Договору, розміщеними (оприлюдненими) на офіційному Сайті Постачальника та/або на його офіційній сторінці у соціальних мережах.
4.3. У разі незгоди з умовами цього Договору, Абонент не має права укладати цей Договір та користуватися Послугами. Акцепт умов Договору в будь-який спосіб, передбачений цим Договором, свідчить про повне ознайомлення Абонента з його умовами та беззастережне прийняття всіх положень.
4.4. Абонент, який не погоджується з умовами цього Договору, не має права користуватися Послугами Постачальника, звертатися щодо їх отримання (включаючи звернення в електронній формі, у месенджерах, телефоном або через інші засоби зв’язку), а також не має права сплачувати (повністю або частково) вартість таких Послуг. Вчинення будь-якої з вказаних дій, а також дій, передбачених пунктом 3.1 цього Договору, вважається підтвердженням факту ознайомлення з Договором та повного і безумовного погодження з його умовами.
4.5. Цей Договір укладається шляхом надання згоди Абонента на приєднання до запропонованих умов у повному обсязі (акцепт), без необхідності підписання письмового примірника. Такий Договір є юридично чинним та має силу відповідно до статей 633, 634 Цивільного кодексу України, і є рівнозначним договору, підписаному сторонами в письмовій формі.
4.6. Постачальник самостійно, відповідно до вимог чинного законодавства України, встановлює умови цього Договору та має право вносити до нього зміни. Повідомлення про такі зміни здійснюється шляхом розміщення відповідної інформації на офіційному Сайті Постачальника.
У разі незгоди Абонента з внесеними змінами, він має право розірвати Договір у порядку, передбаченому цим Договором, протягом 30 (тридцяти) календарних днів із дня оприлюднення відповідних змін на Сайті Постачальника. Якщо протягом зазначеного строку Абонент не розірвав Договір і продовжує користуватися Послугами, це вважається його згодою з внесеними змінами.
4.7. У разі внесення змін до цього Договору, Постачальник зобов’язується розмістити повідомлення про такі зміни на своєму офіційному Сайті не менш ніж за 10 (десять) календарних днів до дати набуття ними чинності, за винятком випадків, коли інший строк або порядок повідомлення встановлений цим Договором або чинним законодавством. Поточна (актуальна) редакція цього Договору, що оприлюднена на Сайті Постачальника, вважається дійсною та такою, що підлягає застосуванню
5. УМОВИ ТА ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ ПОСЛУГ
5.1. Умови надання послуг:
5.1.1. Ознайомлення Абонента з умовами цього Договору та його акцепт;
5.1.2. Оплата Абонентом вартості обраних послуг (у випадку коли така оплата є умовою акцепту Договору) у розмірі та у порядку, визначеному Постачальником із врахуванням інформації, зазначеної на сторінці послуги на Сайті Постачальника та/або сторінці в соціальній мережі, яка належать Постачальнику.
5.1.3. Наявності позитивного балансу особового рахунку Абонента.
5.2. Послуги надаються після вчинення Абонентом дій (п.3.1.), необхідних для отримання обраних Послуг.
5.3. Абонент самостійно забезпечує дотримання належних технічних умов для інфраструктури, обладнання, серверів, персональних комп’ютерів або інших, в тому числі, мобільних пристроїв, необхідних для отримання Послуги.
5.4. Постачальник не несе відповідальності у разі неможливості отримання Абонентом Послуги, яка виникла з причин, незалежних від Постачальника, зокрема, але не виключно у разі відсутності у Абонента можливості (зокрема технічної) для отримання Послуги. У випадку неотримання Абонентом послуги не з вини Постачальник вартість такої послуги Абоненту не повертається, та не відшкодовується.
5.5. Обрані Абонентом Послуги надаються Абонентові в термін, у порядку та в обсязі, зазначеному на Сайті Постачальника (та його окремих сторінках) та/або в електронних листах Постачальника, направлених на електронну пошту Абонента. Інформація щодо термінів (строків) та порядку надання обраної послуги, зазначена на Сайті Постачальника (та його окремих сторінках) та/або в електронних листах Постачальника, направлених на електронну поштову пошту Абонента, та/або в Особистому кабінеті Абонента є невід’ємною частиною цього Договору.
6. ПРАВА, ОБОВ’ЯЗКИ ТА ЗАСТЕРЕЖЕННЯ
6.1. Постачальник має право:
- Припинити надання послуг у порядку, встановленому цим Договором та чинним законодавством, у разі порушення Абонентом порядку оплати послуг, у тому числі у випадку прострочення оплати повністю або частково.
- Скоротити перелік послуг, тимчасово припинити або припинити надання послуг Абоненту відповідно до умов цього Договору, Закону України «Про електронні комунікації» та іншого відповідного законодавства.
- Взагалі припинити діяльність з надання послуг відповідно до законодавства.
- Відмовити в підключенні та/або відключити підключене до електронної комунікаційної мережі кінцеве обладнання Абонента або відмовити у наданні послуги у разі відсутності документів про підтвердження відповідності кінцевого обладнання Абонента вимогам нормативних документів у сфері телекомунікаційелектронних комунікацій або виявлення такої невідповідності, а також в інших випадках, визначених законодавством.
- Постачальник, без погодження із Абонентом, має право передати свої права та/або виконання своїх обов'язків за цим Договором третій особі.
- На дострокове розірвання договору в односторонньому порядку і за умови попередження ним Абонента у строк не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів.
- На відшкодування збитків, заподіяних внаслідок невиконання чи неналежного виконання Абонентом обов'язків, передбачених Договором або діючим законодавством, зокрема, умовами споживання послуг.
- Постачальник самостійно встановлює та змінює Тарифні плани на Послуги, визначає правила їх тарифікації, а також обсяг та інші показники, умови використання електронних комунікаційних послуг, про що Абоненту повідомляється у порядку, передбаченому цим Договором.
- Постачальник припиняє надання Послуг Абоненту у випадку порушення Абонентом вимог законодавства щодо експлуатації кінцевого обладнання, а також виявлення фактів несанкціонованого втручання Абонента в роботу та∕або використання електронних комунікаційних (телекомунікаційних) мереж або технічних засобів Постачальника.
- Без згоди Абонента, Постачальник може змінювати параметри маршрутизації та всі необхідні параметри мережі Постачальника, в цілому, з технічних причин та з причин підвищення рівня безпеки.
- Змінювати мережеві ідентифікатори (IP-адресу) та ідентифікатори доступу Абонента до Особистого кабінету (логін) з технічних причин та з причин підвищення рівня безпеки, повідомивши про це Абонента на Сайті Постачальника та/або у Особистому кабінеті Абонента
- Здійснювати інші права відповідно до чинного законодавства.
6.2. Постачальник зобов’язується:
- Надавати Абоненту електронні комунікаційні послуги та додаткові послуги належної якості, за наявності у Постачальника технічної можливості надання Абоненту Послуг у Фіксованому місці отримання послуг, шляхом фактичного проведення кабелю та здійснення необхідних налаштувань, відповідно до вимог чинного законодавства України та умов цього Договору.
- Завчасно інформувати Абонента шляхом розміщення відповідної інформації на сайті Постачальника про:
1) зміну Тарифного плану (у тому числі розміру абонентської плати), характеристик послуг або умов надання послуг — не пізніше, ніж за 30 (тридцять) календарних днів до введення таких змін у дію;
2) скорочення переліку, тимчасове припинення або припинення надання послуг, а також відключення кінцевого обладнання — у порядку, визначеному цим Договором і законодавством України — не пізніше, ніж за 30 (тридцять) календарних днів до введення таких змін у дію;
3) виконання планових, профілактичних чи аварійно-відновлювальних робіт, що можуть призвести до тимчасового припинення або обмеження надання послуг, із зазначенням строків їх відновлення - не пізніше, ніж за 3 (три) календарних днів до введення таких змін у дію;
4) тимчасове припинення надання послуг або зниження якості у випадках пошкодження мереж, надзвичайних ситуацій, стихійного лиха, введення надзвичайного або воєнного стану, із зазначенням орієнтовних строків усунення наслідків, якщо є підстави вважати, що аварія не буде ліквідована протягом однієї доби.
- Забезпечити цілодобову технічну підтримку за номерами телефонів:+38 044 330 01 10 та або через особистий кабінет Абонента.
6.3. Абонент має право:
- Своєчасно та в повному обсязі отримувати замовлені послуги встановленої якості.
- Отримувати від Постачальника відомості щодо наданих послуг в обсязі і порядку, встановленому відповідним законодавством.
- Вибрати необхідні послуги за умови наявності у Виконавця технічної можливості для їх надання, що підтверджується окремим погодженням Виконавця.
- На дострокове розірвання договору в односторонньому порядку за письмовою вимогою і за умови попередження ним Постачальника з урахуванням положень пунктів 7.9 та 7.10 у строк не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів.
- Звертатися до Постачальника із письмовою заявою про припинення отримання послуг, з урахуванням положень пунктів 7.9 та 7.10. цього Договору, не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до бажаної дати припинення надання послуг.
- Не сплачувати вартість послуги за весь час неотримання послуг, крім випадків якщо таке неотримання послуг спричинено винними діями/бездіяльністю Абонента або у разі проведення Постачальником технічних чи інших профілактичних робіт тривалістю не більше доби, з дати реєстрації Постачальником відповідної заяви (електронної чи письмової) Абонента.
- На обмеження в установленому законодавством порядку доступу Абонента до окремих видів послуг на підставі його заяви та за умови технічних можливостей Постачальника.
- На повторне надання Послуг (реактивація Послуги) після оплати робіт по повторному підключенню, внесення авансового платежу та повного погашення заборгованості за її наявності.
- На повернення від Постачальника невикористаної частки коштів у разі відмови від передплачених послуг у випадках і порядку, визначених цим договором та діючим законодавством.
- На відшкодування прямих збитків, заподіяних внаслідок невиконання чи неналежного виконання Постачальником обов'язків, передбачених Договором та діючим законодавством.
- Відмовитись на майбутнє від послуг у порядку, встановленому Договором. Відмова від послуг, за якими є заборгованість, не допускається.
- Використовувати інші права, зокрема, що визначені в статтях 104-114 Закону України «Про електронні комунікації».
6.4. Абонент зобов’язується:
- Проводити передоплату та оплату додаткову послуг Постачальника у порядку та у розмірі, встановлених розділом 7 цього Договору.
- Належним чином виконувати прийняті на себе обов'язки згідно цього Договору.
- Повідомляти Постачальника не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати таких змін про намір змінити перелік Послуг.
- Суворо дотримуватися рекомендацій та методичних вказівок, процедур та протоколів, що використовуються Постачальником, виробником кінцевого обладнання.
- Не допускати підключення до електронної комунікаційної мережі кінцевого обладнання, яке не має документа про підтвердження відповідності або не відповідає таким вимогам та іншим вимогам в сфері електронного обладнання.
- Не допускати дій або бездіяльності, що можуть створювати загрозу для безпеки або створюють безпосередню небезпеку експлуатації електронних комунікаційних мереж, підтримки цілісності та взаємодії електронних комунікаційних мереж, захисту інформаційної безпеки електронних комунікаційних, електромагнітної сумісності радіоелектронних засобів, ускладнювати чи унеможливлювати надання послуг іншим абонентам або іншим чином.
- Забезпечувати та утримувати належний технічний стан кінцевого обладнання та абонентської мережі (абонентської проводки), що знаходяться у межах належного Замовнику приміщення (офісного, виробничого, технічного, складського тощо), а також приватного житлового будинку, квартири або присадибної ділянки.
- На запит Постачальника повідомляти, у тому числі письмово або в електронній формі, про марку/модель та тип кінцевого обладнання, що використовується для отримання послуг.
- У разі незгоди із зміненими тарифами, письмово або в електронній формі повідомити Постачальника про свою незгоду протягом 30 (тридцяти) днів з моменту оприлюднення Постачальником інформації про це і про розірвання цього Договору в односторонньому порядку. У разі неповідомлення Постачальника протягом 30 (тридцяти) днів і не заявлення вимоги про одностороннє розірвання цього Договору або у разі повідомлення із запізненням або у разі своєчасного повідомлення і не заявлення вимоги про одностороннє розірвання цього Договору, змінені тарифи вважаються прийнятими Абонентом і набувають своє обов’язковості для нього.
- Самостійно та вчасно здійснювати платежі за Договором таким чином, щоб баланс особового рахунку Абонента залишався позитивним у будь-який момент дії Договору і був достатнім для надання послуги не менш як строком на один календарний місяць.
- Надавати достовірні відомості щодо реквізитів юридичної особи та про власні персональні дані, а також інформувати Постачальника про їх зміни не менш ніж протягом 10 (десяти) днів шляхом внесення змін (актуалізації даних) в Особистому кабінеті.
- Не допускати порушення вимог законодавства щодо експлуатації кінцевого обладнання, споживання електронних комунікаційних послуг зі свого боку;
- При користуванні послугами дотримуватись вимог, встановлених чинним законодавством і, зокрема, дотримуватися вимог статей 104-114 Закону України «Про електронні комунікації», що стосуються даного виду послуг.
- Належним чином виконувати інші обов'язки та нести відповідальність відповідно до цього Договору та вимог чинного законодавства, не зловживати власними правами
7. ВАРТІСТЬ ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ
7.1. Повний перелік Послуг, надання яких можливо за даним Договором, і їхня вартість визначені в діючих Тарифах, які є невід’ємною частиною даного Договору в електронних листах, направлених на електронну адресу Абонента, включаючи Комерційні пропозиції або під час комунікації із Абонентом через месенджери. Вартість може змінюватися в залежності від складності послуги, часу, витраченого на її надання, та інших факторів. Інформація про актуальний Тарифний план на Послуги публікується в Особистому кабінеті та оновлюється відповідно до умов цього Договору. Абонент зобов’язується самостійно перевіряти актуальну вартість Послуг перед замовленням.
7.2. Щомісячна вартість Послуг за кожен місяць надання підлягає індексації Постачальником із застосуванням індексу інфляції, офіційно встановленого уповноваженими державними органами. Індексація щомісячної вартості Послуг розраховується шляхом множення індексів інфляції наростаючим підсумком за всі попередні місяці надання Послуг за обраними Послугами та компенсується Абонентом шляхом поповнення балансу особового рахунку Абонентом. Щомісячна вартість Послуг, розрахована з прив’язкою до курсу іноземної валюти за обраними Послугами, індексації не підлягає.
7.3. Оплата Послуг Постачальника здійснюється Абонентом завчасно методом авансових платежів.
7.4. Абонент самостійно несе відповідальність за вірність внесених ним платежів.
7.5. Оплата вартості обраної Послуги згідно Тарифного плану здійснюється шляхом поповнення балансу особового рахунку в Особистому кабінеті Абонента. Постачальник несе відповідальність за своєчасне відображення поповнення на рахунку Абонентаа після здійснення оплати.
7.6. Послуги за цим Договором надаються Постачальником виключно після повної передоплати, яка становить 100% вартості Послуг за повний календарний місяць. Повна оплата означає підтвердження Абонентом ознайомлення з умовами цього Договору та повну згоду з ними. У разі, якщо Послуга надається до моменту її оплати через терміновість запиту, Абонент зобов’язується сплатити її вартість в повному обсязі не пізніше наступного робочого дня після отримання вимоги Постачальника про оплату.
7.6.1. Особовий рахунок Абонента повинен мати позитивний баланс не пізніше ніж через 10 (десять) календарних днів від дати початку відповідного розрахункового місяця. .
7.7. Абонент погоджується з тим, що Постачальник має право технічними засобами здійснювати моніторинг та контроль стану балансу особового рахунку Абонента для перевірки наявності коштів, необхідних для надання Послуг. У разі виявлення від’ємного або недостатнього балансу особового рахунку, Постачальник має право призупинити надання Послуг до моменту поповнення балансу особового рахунку Абонента у необхідному обсязі.
7.8. Усі фінансові розрахунки здійснюються у національній валюті України – гривні, якщо інше не передбачено спеціальною угодою між Сторонами або вимогами чинного законодавства.
7.9. Абонент погоджується, що при виборі Послуги мінімальний строк її дії становить 12 (дванадцять) календарних місяців по кожній послузі окремо. Сторони домовилися, що протягом мінімального строку дії Послуги Абонент зобов’язується отримувати Послуги загальною вартістю не меншою, ніж сума всіх щомісячних оплат за користування Послугою протягом цього строку.
7.10. У разі, якщо до кінця мінімального строку дії Послуги Абонент отримає Послуги на суму меншу, ніж зазначена в п. 7.9., Абонент зобов’язується сплатити Постачальнику додаткову винагороду, яка розраховується як різниця між сумою, визначеною в п. 7.9., та фактичною сумою здійснених Абонентом оплат.
7.11. У разі призупинення (блокування) Послуги на умовах цього Договору або за згодою Сторін, повторне включення (реактивація) Послуги відбуватиметься тільки після повного погашення Абонентом своєї заборгованості. За повторне включення (реактивацію) Послуги Постачальник має право нарахувати Абоненту додаткову плату за реактівацію Послуги, а Абонент зобов'язаний сплатити відповідний платіж у розмірі 50,00 грн. (п'ятдесят гривень 00 копійок).
8. ПРИПИНЕННЯ ДОСТУПУ ДО ПОСЛУГИ
8.1. З моменту утворення від’ємного балансу особового рахунку Абонента доступ до Послуги автоматично призупиняється та може бути відновлений лише після поповнення балансу особового рахунку. Постачальник має право надати Абоненту до 7 (семи) днів користування Послугою «в позику», за умовами даної публічної оферти.
8.2. Постачальник має право припинити доступ Абонента до Послуги у випадках, якщо Абонент залучений, або бере участь у діях, які Постачальник обґрунтовано вважає такими, що порушують правила та норми користування Послугою, викладені в цій публічній оферті, або порушують вимоги чинного законодавства України, включаючи, але не обмежуючись наступними випадками:
використання Послуги в комерційних цілях шляхом її перепродажу третім особам;
використання Послуги для масового розсилання повідомлень комерційного, агітаційного чи іншого характеру без згоди адресатів (спам);
здійснення дій, спрямованих на зміну налаштувань обладнання або програмного забезпечення Постачальника чи вчинення інших дій, які можуть викликати збої у їхній роботі.
8.3. У разі припинення доступу до Послуги внаслідок порушення Абонентом умов користування Послугою, невикористаний залишок коштів на балансі особового рахунку Абонента не підлягає поверненню або відшкодуванню.
8.4. При припиненні доступу до Послуги Постачальник не несе відповідальності за інформування або неінформування будь-яких третіх осіб про позбавлення Абонента доступу до Послуги, а також за можливі наслідки, що можуть виникнути в результаті такого припинення доступу або відсутності попередження.
9. ПОРЯДОК ПРИПИНЕННЯ ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ЙОГО РОЗІРВАННЯ
9.1. Дія цього Договору може бути припинена у таких випадках:
- За взаємною згодою Сторін, оформленою шляхом підписання відповідної угоди про припинення Договору.
- Якщо виконання зобов’язань за цим Договором стало неможливим через прийняття нормативно-правових актів, які суттєво змінюють умови, встановлені цим Договором, і одна зі Сторін не погоджується на внесення відповідних змін. У такому випадку Сторона, що ініціює припинення Договору, повинна письмово повідомити іншу Сторону не пізніше ніж за 30 (тридцять) календарних днів до дати запланованого припинення.
9.2. Постачальник має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку у разі досягнення від’ємного балансу особового рахунку Абонента в його Особистому кабінеті. Договір вважається розірваним з наступного робочого дня після закінчення двомісячного строку з моменту досягнення від’ємного балансу особового рахунку.
9.3. Абонент має право в будь-який момент, враховуючи положення пункту 7.9. та пункту 7.10. відмовитися від послуг Постачальника та розірвати Договір в односторонньому порядку, повідомивши Постачальника про своє рішення за 30 (тридцять) календарних днів до дати запланованого розірвання Договору.
9.4. Розірвання цього Договору не звільняє Сторони від обов’язку повного погашення заборгованості, якщо така є, за весь період до дати розірвання Договору. Погашення/повернення заборгованості здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів після дати розірвання Договору.
10. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ТА ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
10.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання Договору згідно з чинним законодавством України.
10.2. Постачальник не несе відповідальності за неотримання Абонентом Послуг або отримання Послуг неналежної якості у випадках:
10.2.1. Пошкодженого (несправного) абонентського відгалуження та/або кінцевого обладнання.
10.2.2. Невідповідності кінцевого обладнання, а також у разі, якщо підключення абонентського відгалуження та/або кінцевого обладнання були виконані Абонентом самостійно.
10.2.3. Несанкціонованого втручання Абонента у роботу електронної комунікаційної мережі Постачальника, або пошкодження електронної комунікаційної мережі Постачальника третіми особами.
10.3. Постачальник не несе відповідальності перед Абонентом, якщо відсутність (або погана якість) доступу до електронних комунікаційних послуг є результатом порушення з боку Абонента правил користування кінцевим обладнанням.
10.4. Постачальник не несе відповідальність за якість Послуг і перерву в їх наданні у випадках причин, на які Постачальник не має змоги впливати, не стабільне електропостачання, інші аварійні та непередбачувані ситуації.
10.5. Постачальник не несе відповідальності за зміст інформації та за будь-які негативні наслідки для Абонента чи третіх осіб від такої інформації, що передається за допомогою електронної комунікаційної мережі Постачальника (в тому числі порнографічного характеру і такої, що пропагує насильство, тощо).
10.6. Відповідальність Постачальника за надання Послуг Абоненту обмежується точкою підключення абонентського відгалуження до електронної комунікаційної мережі Постачальника. Усі інші пристрої (абонентське відгалуження, кінцеве обладнання) не входять до сфери відповідальності Постачальника, за винятком гарантійних зобов'язань на обладнання, яке надане Абоненту в користування Постачальником. У такому разі, обладнання має бути замінене Постачальником, якщо це передбачено виробником такого обладнання та відповідає гарантійному терміну.
10.7. Постачальником не гарантується захист від несанкціонованого доступу третіми особами до кінцевого обладнання/абонентського відгалуження Абонента. Такий захист Абонент забезпечує самостійно.
10.8. Постачальник не відшкодовує збитки Абонента, заподіяні йому в результаті використання його Паролів третіми особами у випадку недбалого зберігання Абонентом своїх Паролів. Абонент несе повну відповідальність за збереження в таємниці своїх Паролів.
10.9. Постачальник не несе відповідальності за якість роботи ліній, каналів зв'язку, що надаються іншими організаціями і розташовані за межами зони його відповідальності згідно з пунктом 10.6. Договору.
10.10. Усю відповідальність і ризики за використання інформаційних ресурсів Інтернету несе Абонент. Постачальник не контролює доступний через Інтернет потік інформації, який може включати небажані для Абонента матеріали, зокрема, еротичного характеру або інформацію, яка ображає честь і гідність Абонента, і не несе за неї ніякої відповідальності.
10.11. Постачальник не несе відповідальності за порушення у роботі кінцевого обладнання Абонента, спричинені мережевими атаками на IР-адреси Абонента. Абонент, що встановив факт мережевої атаки на свою ІР-адресу, зобов'язаний якнайскоріше сповістити про це Постачальника. Постачальник в цьому випадку має право тимчасово, аж до закінчення або ліквідації атаки, обмежити доступ до мережевих адрес Абонента для забезпечення безпеки всієї мережі і збереження часткової працездатності мережі Абонента. Постачальник виявляє джерела мережевої атаки тільки тією мірою, яка необхідна для її ліквідації і забезпечення безпеки мережі.
10.12. Постачальник несе відповідальність перед Абонентом за надання Послуг відповідно до чинного законодавства України в сфері електронних комунікацій.
10.13. Всі можливі спори між Сторонами вирішуватись шляхом переговорів, з додержанням заходів досудового врегулювання спорів, передбачених чинним законодавством України.
10.14. Якщо Сторони не можуть вирішити спір шляхом переговорів, в такому випадку він підлягає вирішенню у судовому порядку за встановленою підсудністю такого спору відповідно до чинного законодавства України.
10.15. Абонент не звільняється від платежів по несплачених рахунках до врегулювання спорів по таких рахунках.
11. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ
11.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань у випадку, якщо таке невиконання або неналежне виконання сталось внаслідок дії обставин непереборної сили, а також внаслідок дій третіх осіб, прийняття актів державних органів та інших незалежних від Сторін обставин, які унеможливлюють своєчасне, повне та належне виконання Стороною своїх зобов'язань за даним Договором, як то призупинення надання послуги внаслідок перерв в подачі електроенергії до будинку, внаслідок перебоїв на зовнішньому каналі, пошкодження кабелів Оператора гризунами тощо.
11.2. Під обставинами непереборної сили Сторони розуміють надзвичайні і непереборні сили (стихія, дія суспільного ворога, оголошена та неоголошена війна, загроза війни, терористичний акт, блокада, революція, заколот, повстання, масові заворушення, громадська демонстрація, блискавка, пожежа, буря, повінь, землетрус, нагромадження снігу або ожеледь, вибух тощо), дію яких неможливо попередити застосуванням звичайної практики персоналу Постачальника або силами фізичної особи і які є обставинами, що звільняють Постачальника або Абонента від відповідальності за невиконання або неналежне виконання своїх обов'язків по Договору.
11.3. У випадку виникнення обставин непереборної сили, інших обставин, що виключають відповідальність сторін Сторона, яка знаходиться під її дією, повідомляє належним чином про це іншу Сторону протягом 5 (п'яти) днів з моменту виникнення такої обставини або з моменту виникнення у такої сторони можливості повідомити іншу Сторону про виникнення обставин непереборної сили.
11.4. Після припинення дії обставини непереборної сили, інших обставин, що виключають відповідальність сторін, Сторона, яка знаходилась під її дією, повідомляє належним чином про таке припинення іншу сторону протягом 5 (п'яти) днів з моменту закінчення дії обставин непереборної дії або з моменту виникнення у такої Сторони можливості повідомити іншу Сторону про припинення дії обставин непереборної сили.
11.5. Виникнення обставини непереборної сили продовжує строки виконання зобов'язань на період, який дорівнює строку дії такої обставини.
12. СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ
12.1. Договір є публічним, безстроковим і діє до його припинення будь-якою зі Сторін у порядку, встановленому цим Договором або чинним законодавством України. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його акцептування Абонентом та діє протягом усього періоду надання послуг, якщо не буде розірваний відповідно до умов цього Договору або вимог чинного законодавства України.
12.2. Завершення строку дії цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії цього Договору.
12.3. Цей Договір публічно доводиться до відома усіх Абонентів шляхом його розміщення (оприлюднення) на Сайті Постачальника.
13. ІНШІ УМОВИ
13.1. Конфіденційною визнається вся ділова інформація між Постачальником та Абонентом, у тому числі, але не виключно, інформація про Постачальника, Абонента, третіх осіб, технології. Акцептуючи цей Договір, Абонент надає дозвіл на збирання та обробку його персональних даних – для цілей, пов’язаних із наданням Послуг та в межах, визначених законодавством України.
13.2. На виконання умов Закону України «Про захист персональних даних» Абоненту повідомляється:
13.2.1. Володільцем та розпорядником персональних даних Абонента є Постачальник.
13.2.2. Персональні дані Абонента обробляються з метою надання Послуг, маркетингових відносин, рекламних відносин, податкових відносин та відносин сфері електронних комунікацій.
13.2.3. Із метою обробки персональних даних, зазначеною у цьому Договорі, можуть оброблятися ім’я, прізвище, по батькові, паспортні дані, контактний номер телефону, адреса електронної пошти, реєстраційний номер облікової картки платника податків,, анкетні дані, адреса реєстрації.
13.2.4. Із персональними даними вчинятимуться такі дії: збирання, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання, знеосіблення та знищення персональних даних.
13.2.5. Персональні дані Абонента без отримання від них окремої згоди та/або повідомлення їх не можуть бути передані третім особам – за винятком випадків, передбачених Законом України «Про захист персональних даних» та випадків, передбачених іншими Законодавчими актами.
13.2.6. Персональні дані Абонента оброблятимуться з моменту їхнього отримання та протягом всієї діяльності Постачальника. Персональні дані Абонента зберігатимуться протягом терміну, який передбачено законодавством України, після чого їх буде знищено у зв’язку із завершенням строку зберігання персональних даних.
13.2.7. Абонент може відкликати згоду на обробку своїх персональних даних письмово, надіславши Постачальнику запит, але у цьому разі втрачає право на отримання Послуги (без відшкодування її вартості).
13.2.8. Абонент володіє всіма правами, передбаченими статтею 8 Закону України «Про захист персональних даних».
13.2.9. Отримуючи Послуги, кожен Абонент надає згоду Постачальнику на обробку його персональних даних в обсязі та на умовах, які зазначені у цьому Договорі.
13.3. Абонент має право на отримання Послуги виключно у випадку дотримання ним всіх вимог цього Договору.
13.4. У випадку виникнення ситуації, що допускає неоднозначне тлумачення умов цього Договору та/або питань, не урегульованих ним, остаточне рішення приймається Постачальником відповідно до вимог чинного законодавства України. При цьому рішення Постачальника є остаточним і не підлягає оскарженню.
13.5. У разі відмови Абонента від отримання ним Послуги будь-які претензії Абонента з цього приводу Постачальником не приймаються і не розглядаються, а сплачена вартість послуги Абоненту не повертається та у будь-який спосіб не відшкодовується.
13.6. Проїзд до місця отримання Послуги і у зворотному напрямку, проживання, харчування та витрати, пов’язані з отриманням Послуги, а також будь-які інші витрати Абонента оплачуються самим Абонентом.
14. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
14.1 Відмова виконувати умови Договору є неприпустимою, за винятків випадків, передбачених цим Договором.
14.2. Укладаючи (акцептуючи) цей Договір, Абонент автоматично погоджується з повним та безумовним прийняттям положень Договору.
14.3. Цей Договір є публічним відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України – і його умови однакові для всіх Абонентів. Прийняття умов цього Публічного договору (акцепт) є повним і беззастережним і означає згоду Абонента зі всіма умовами Договору, без винятку і доповнення. А також свідчить про те, що Абонент розуміє значення своїх дій, всі умови Договору йому зрозумілі, Абонент не перебуває під впливом помилки, обману, насильства, загрози і тому подібного.
15. РЕКВІЗИТИ ПОСТАЧАЛЬНИКА
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПТИКОМ»Код ЄДРПОУ: 24738779
Юридична адреса: 01030, м. Київ, вул. Леонтовича, 7
Платник податку на прибуток на загальних підставах, не платник ПДВ
Реквізити для оплати послуг наведені в Особистому кабінеті
Директор Ільяш Любов Володимирівна
Внесено до Реєстру постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг, дата реєстрації повідомлення в НКЕК 18.10.2024, №4925.